Zwycięzcy 6-godzinnego wyścigu na torze Monza, Mike Conway, Jose-Maria Lopez i Kamui Kobayashi, przekroczyli linię mety w Toyocie GR010 Hybrid (numer 7) przed Ferrari 499P Hypercar (numer 50), prowadzonym przez Antonio Fuoco, Nicklasa Nielsena i Miguela Molinę. Było to drugie zwycięstwo Toyoty z numerem 7 w tym sezonie, dzięki czemu powiększyła ona swoją przewagę w klasyfikacji generalnej nad Ferrari. Na trzecim stopniu podium wyścigu stanął zespół Peugeot 9X8 z numerem 93 w składzie Jean-Eric Vergne, Paul Di Resta i Mikkel Jensen. Było to pierwsze podium w WEC dla Peugeota od czasu debiutu jego Hypercara na torze Monza rok temu.
W klasie LMP2 zwyciężył zespół Jota (numer 12) w składzie David Heinemeier Hansson, Pietro Fittipaldi i Oliver Rasmussen. Jako drugi linię mety minął samochód Alpine Elf Team z numerem 36, który prowadzili Charles Milesi, Matthieu Vaxiviere oraz Julien Canal. Na najniższym stopniu podium znaleźli się kierowcy Team WRT (numer 41) – Louis Deletraz, Robert Kubica i Rui Andrade. Załoga polskiej ekipy Inter Europol Competition w samochodzie z numerem 34 – Jakub Śmiechowski, Albert Costa i Fabio Scherer – wyścig ukończyła na 5. miejscu w klasie LMP2.
Zwycięstwo w klasie LMGTE Am padło łupem ekipy Dempsey Proton (numer 77) w składzie Christian Ried, Julien Andlauer oraz Mikkel Pedersen, która wyprzedziła samochód Iron Lynx Porsche (numer 60), który prowadzili Matteo Cressoni, Alessio Picariello i Claudio Schiavoni. Na dwa wyścigi przed końcem sezonu zwycięstwo w Mistrzostwach Świata w klasie LMGTE Am zapewnił sobie zespół Corvette Racing (numer 33) – Ben Keating, Nicolas Varrone i Nicky Catsburg, który ukończył wyścig w Monzy na trzecim stopniu podium.